Czas oczekiwania na wpłatę wynosi 7dni od daty zakupu. Nieopłacone zamówienia zostaną anulowane.
Towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy InPost. Klient przed odebraniem paczki powinien sprawdzić jej stan, w przypadku uszkodzenia opakowania należy sporządzić protokół szkody. Oraz skontaktować się ze Sklepem.
Zwroty i reklamacje
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14dni od daty otrzymania towaru, oraz zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie. Wraz z odsyłanym towarem należy dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy oraz poinformować Sklep poprzez wiadomość e-mail na adres asia_sek@o2.pl
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Nienaruszony towar należy zwrócić w firmowym opakowaniu na adres: Bosasia Joanna Sekulska, Praslity 14, 11-040 Dobre Miasto
Klient pokrywa koszt zwrotu towarów. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane dane przez Klienta w terminie 3dni od dostarczenia towaru.
Reklamacji nie podlegają produkty spersonalizowane oraz wykonane na zamówienie.
Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
W przypadku chęci reklamacji danego towaru należy skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres asia_sek@o2.pl z opisem wady produktu
Klient otrzyma odpowiedź na temat rozpatrzenia reklamacji w terminie 10dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sklep naprawi lub wymieni reklamowany towar na pełnowartościowy w terminie 14dni od rozpatrzenia reklamacji. W przypadku gdy wymiana nie będzie możliwa Sklep zwróci pełną kwotę wraz z kosztami wysyłki na podane przez Klienta dane. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią na temat reklamacji.